Veelgestelde vragen
Veelgestelde vragen
Hieronder vindt u de meestgestelde vragen (en antwoorden) die u kunt gebruiken voor uw FAQ-pagina. U kunt deze vragen gerust gebruiken als sjabloon of als inspiratie voor uw webshop.
Bestellen en bezorgen
Vraag:Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Antwoord: De gemiddelde levertijd is 5-10 dagen. Onze producten worden rechtstreeks van de leverancier naar u verzonden. Dit unieke bedrijfsmodel stelt ons in staat om de opslag- en transportkosten aanzienlijk te verlagen, producten tegen een lagere prijs aan te bieden dan de concurrentie en de verzendkosten zelf te dekken.
Vraag: De verwachte levertijd is verstreken, waar is mijn bestelling?!
Antwoord: In 99% van de gevallen worden bestellingen binnen de verwachte levertijd geleverd. Helaas kan het voorkomen dat een bestelling vertraging oploopt tijdens het bezorgproces. U kunt de status van uw bestelling controleren via de volgende link: [VERZENDLINK] Heeft u uw bestelling 3 dagen na de verwachte levertijd nog niet ontvangen? Neem dan contact met ons op.
Vraag: Er ontbreken producten in mijn bestelling. Hoe kan dat?
Antwoord: Omdat we met verschillende leveranciers werken, kan het voorkomen dat producten apart worden verzonden. Als er artikelen uit uw bestelling ontbreken, ontvangt u deze doorgaans binnen 2-3 dagen. Onze excuses voor het ongemak.
Vraag: Wat zijn de verzendkosten?
Antwoord: Wij vergoeden de verzendkosten voor uw bestelling.
Vraag: Wie betaalt de verzendkosten voor retourzendingen?
Antwoord: Bij retourzendingen zijn de verzendkosten voor rekening van de consument.